Aysgeulburakk benim bebeğimde de iki hafta gelişim geriliği var dikkat etmek lazım bu gelişim geriliği dört haftayı bulursa sezaryen ile almak zorunda kalıyorlar . Yarın randevüm var dua ediyorum bir mucize olsun ve bebeğim o arayı kapatsın diye. Uyuyamıyorum sürekli rüyamda görüyorum kilo almadığını .dua edin inşallah .gelişim geriliği devam ederse bebek anne karnında oksijensiz kalıp ölebiliyormuş o yüzden hareketlerini takip etmemiz gerekli.