Ssraa ben 3 ay once dogum yaptim dikisim vardi az degildi cokta değildi. Ilk gün cok sorun olmuyor uyusuk oldugu icin igne etkisiyle ertesi gunlerde otururken biraz zorlaniyorsunuz ama iyilesmesini istiyorsaniz her lavabodan sonra yanmayacak derece de yani olabildigince ılık suyla tahret alin şişeniz olsun size ait sonrasinda kagit havluyla kucuk dokunuslarla guzelce kurutun tami tamina 10 gune hepsi geciyor