Karansalhareketlerbunlar Hafize939206 kaçıncı kestirişim bilmiyorum 😂 ilk gebelikte de keatirmiştim. Bişey olmaz, batıl inanç.
Demrl Hafize939206 banada batıl inanç gibi geliyo ama korkuyorum kesmeye ne yalan söyleyim bebeğin ömrü kısa okur derler büyükler bende korkup kesemiyorum 😊
Zehralismail Batıl inanç ama kayınvalidem dee asla kesemezzsin diyooo saçını ya 🤩🤣🤣. Ama çok uzun yazın baş edemem. Her duştan sonra 1 saat tarama kurutma işlemi ya :(hamileliğim ilerledikçe işkence olur benim için
Serce Zehralismail kesinlikle batıl inanç Benin kaynanam da Dombay kaymağı yedirmiyor canım çekti diye yedirmedi de neymiş efendim Dombay gibi 11 ayda doğururmuşum eşimin de kuşağına girmiş yasak değil mi diyo kızdım bende ne alaka ne diyorsun dedim sanki biz ne yapıp ne yapmayacağımızı bilemeyeceğiz 😒
Eesmaaanur Zehralismail hep mi kaynanaşarda aynı inanç var. Ben de kestiremiyorum doğurduğum gibi kendimi kuaföre atıcam. 😂😂😂
Calimeros Hafize939206 ben kısacık kestirmiştim saçlarımı nikahtan sonra meğer kestirdiğimde hamileymişim bilmiyordum bilseydim kestirirmiydim onuda bilmiyorum ama bunlar hep batıl inanç bilinçaltımıza öyle işlemişlerki şuan ıspartanın gül hasadı mevsimi gül bahçelerine gidip gül koklamak istiyorum ama korkumdan gidemiyorum gül lekesi kalır çocukta diye 😞
Alarasel Hafize939206 kesilşr batıl inanç inanmayın şöyle şeylere yok çiğ et ellenrmi yok ciğer yok gül 🤣🤣
23Zumra Hafize939206 ben kestim ama.keske kesmeseydim cunku bi turlu uzamiyor bu arada diger konu ise bence batil inanc