Hafizenur Kızlar merhaba evden çıkarken alyansımı takıyorum yürüyüş yapıp geliyorum yüzüğüm zorla çıkıyor parmağımdan sizdede oluyor mu normal mı acaba ?
Asliyildirim Hafizenur kız Allah iyiliğini versin 🙈 gebelikten değil o spordan. Yürüyüş yapınca elin ayağın şişer zaten merak etme normal o. Bi süre sonra geçmesi lazım ama bir saat filan dinlendikten sonra hala şişse o zaman bi doktorla görüşürsün
Depresif_polyanna Hafizenur yüzük takmıyorum bir kaç haftadır. Ilk ayaklarım şişti sonra parmaklar. Ellerinde bütünüyle şişlik yoksa korkma
Zmrtbdk Hafizenur yürüyüş yaparken çok el kol sallanıyor,şişmesi normal.Gebelikte biraz daha fazla olabiliyor.Fakat bahsettiğiniz genel bir şişlik olursa onda tansiyon ve idrar kontrolü yapılması gerekir.Ama sanırım öyle bir şey değil?
Ezgiix12 Hafizenur 24+2 haftalık hamileyim benimde şu 2 gündür ellerim ayaklarım şişmeye başladı normal mi acaba diye düşünmüyo değilim tuzlu yemekte tetikliyomuş diye duydum
Hafizenur Asliyildirim 😂😂 hep yürüyüşe çıkarım yeni yeni boyle olmaya başladı ne bileyim bi sorayım dedim
Hafizenur Depresif_polyanna sanırım artık bende takmıcam canım parmaklarım şişiyo sonra geçiyor ama bişeyler mi yükseliyo Acaba diye meraklandım
Hafizenur Zmrtbdk yok canım genel değil bir süre sonra iniyor tekrar takabiliyorum yüzüğümü fakat artık takmıyım bari çıkarken baya zorlanıyor
Depresif_polyanna Hafizenur sanmam ama içine sinmiyorsa idrar tahlili yaptır protein kaçağı vs var mı diye
Hafizenur Depresif_polyanna sağlık ocağında protein kaçağına da bakıyolar mı acaba doktorum uzak bu hafta gidemem de
Depresif_polyanna Ezgiix12 ayakların şişmesi normal kabul ediliyor dolasim bozukluğu yüzünden. Ben de tuzu kestim ama çok etkilemiyor.
Hafizenur Ezgiix12 evet tuz etkiliyormuş ama çokta tuzsuz yiyemiyorum maalesef ya aslında dikkat etmek lazımmış
Askkokuluyavrum Hafizenur normaldir canim ödem hamileliğin basından itibaren başlar ama albüm diye bilinen halk arasında bir ödem hastalığı var istersen sağlık ocağından bi baktır sonra sorun olmasın arkadaşım 28 hafta da bu sebeple hastanede yatmak zorunda kalmış