Kumsaleremine 10+6 haftalık hamileyim mide bulantıları yaşayan var mı bide bende sivilce çıkıyor çil çıktı çocuk hep sol üstte duruyor
Gizemabc Kumsaleremine merhaba ben de 9+3 haftalık hamileyim. Mide bulantılarım yoğun değil; ama ara ara maalesef rahatsız ediyor. Bende de biraz sivilcelenme var nedense🤨
Duuyguum Kumsaleremine bulantı mı bilmiyorum dA sürekli tiksinme var canım haftamız günü gününe aynı ara ara sivilce ben de de çıkıyor ama beyaz tenlisin sanırım çil olduğuna göre güneşe çıkmamaya çalış derim
ozgeustun Kumsaleremine 11+2 deyiz bizde... bir ara sivilcelenme oldu ama 11. Hafta itibariyle halsizlik vs geçti baya
Sedahatun Kumsaleremine 10+3 üm ben de ama bebeğin nerde durduğunu anlamak için çoook erken değil mi😅 midem çok bulanıyor benim de
Xbebek123 Merhaba kızlaar biç bulantısı olmayan var mı 7+4 ün iki üç gün çok istifra ettim onun dışında şükür birşey yok. Az önce bir arkadaş yazmış bulantı yoksa düşük riski çok demiş doktoru böyle birşey yaşayanınız var mı 😔
Ozgull Xbebek123 inanmayın böyle şeylere herkesin bulantısı olacak diye bişey yok benim ilk gebeliğimde öyle bir bulantım vardı ki anlatamam ne kadar kötü durumda olduğumu ama bebeğimi kaybettim . Millet nerden bulup uyduruyor acaba böyle şeyleri
Duuyguum Xbebek123 deli mi ne benimde sekizinci haftada geçti hiçte bir risk olmadı sen şükret canım yaşamışsın ne kadar zor olduğunu biliyorsun hamileliğinin tadını çıkar ye iç ben hayattan bezmiştim çok şükür şimdi iyiyim
MedihaY35 Xbebek123 merhaba 12+1 günlük hamileyim sadece akşamları çok yemek yediğimde mide bulantım oldu o da hazımsızlıktan bence 🙈 onun haricinde sıkıntı yaşamadım doktorum da hiç öyle bi şey söylemedi için rahat olsun sağlıksız olan bebek düşer diyorlar gönlünü ferah tut sağlığı için dua et bence
Foto03 Kumsaleremine mide bulantılarım geçti çok şükür 10 haftalık olduk bizde dün gece sadece acil de geçirdim birazcık 😄 gaz sancısı çektim de 😂😂🙈🙊
Xbebek123 Ozgull o nasıl doktormuş öyle anlamadım zaten . Üç gün oldu bulantım yetti de arttı bana Allah bulantısı olan hamişlere yardım etsin çok zor. Hele ki çalışıyorlarsa...
Xbebek123 Duuyguum çok şükür arkadaşım o üç gün beni bitirdi hep işten izin alıp eve geldim. Sürekli olsa ne yapardım bilmiyorum Rabbim yardım ediyor çok şükür
Xbebek123 MedihaY35 sağolasın arkadaşım içimi rahatlattın ☺️ Karından ultrasonla kalp atışını ne zaman duydunuz kızlaaar
Hatice12 Bende 10+4 deyim hiç kusma olmadı sadece bir kaç kez sabah açken bulandı leblebi yedim geçti çok şükür iyi gidiyor hamilelik inşallahhhh hep böyle geçer 🙏🤗
Duuyguum Xbebek123 tabiki öyle benim geçti dedim tam 7. Haftada sonra tekrar bi başladı çok zor gerçekten boşver sen o diyenleri
Nazlgms Duuyguum geçtiyse şükür ben 9+4 üm ama hala geçmedi 5. Haftadan beri bitmek bilmeyen mide bulantıları var tiksinmekten yiyecek bir şey bulamıyorum artık 🤷🏻♀️
Mutlu_E Kumsaleremine 10+6 yız şükürler olsun 🤩 baş ağrım aşırı var ne yapıcam bilmiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤩🤩
esrosatt 10+5 deyim uyku sorunu hala devam 🙈 gece uyuyamıyorum mide yanması ve bulantı çok birkaç defa kustum sonra kusmadım şükür 🙏 akıntı ara ara oluyor sonra artıyor sizde durumlar nasıl ?
Xbebek123 esrosatt 6+3 ye karından ultrasonla keseyi gördük canım 7+3 te gittim doktorum yoktu duyamadık kalbini bu haftada anca 8+3 te gidebilicem bakalım heyecanlıyım