Berbat bir doğum macerasıydı ama sonunda bal kız ALYA'ya kavuşmak vardı.. Dün saat 3te nst randevum sonrası apar topar yatışım yapıldı plesanta artık iyice görevini tamamlamış ve 2 hafta olan gerilik 3 hafta olmuş beslenmiyordu. Sancısız açılmasız yatısım yapıldı suni sancı verildi gece 3te suni sancı kesildi kendi sancım başladı sabah 7de tekrar verilecekti ve ben artık dayanacak gibi değildim gücüm kalmamıstı en son dün sabah 11de yemek yemiştim ve halim yoktu sabah 8de dayanamadım imza atıp cıkmak istedigimi özele gidip sezeryan olmak istedigimi soyledim (devletteyiz maalesef). Köpek gibi azarlamalar. sancıdan kıvranıyorum senin sancın yok ne bagırıp duruyorsun cok istiyorsan imzala kagıt git dediler esimden de imza istediler. eşim geldi özel hastanede yer ayarlayip gelecegim dedi. Doktorlar gidecegim diye islem yapmadilar. 20 saat sancıya ragmen 2cm oldu acılma ve ilerleme yoktu. Sonra doktor gitme bir yere biz yapalım sezeryani zaten ilerleme yok acılmanda dediler. ve belden uyusturmalı sezeryan oldumm bu sabah saat 08.50 de kızımız ALYA hanıma kavustukkk 💕 kucagima aldigim an herseyi unuttum darisi sizlere insallah güzel annelerr 🎀😍🐣