Kızlar beta hcg 3425 Di 4 hafta sonuna doğru şimdi 5 haftalık hamileyim yarın doktor kontrolune gdcm kese görmeye ama bugun farkettim göbeğimin sol tarafında 3 parmak ilerisinde Bi şişlik var ele gelen kitle gibi değil sadece şiş duruyor neden olur acaba sizde böyle durum oldu mu