14 haziran doğum tarihimizde lakin kızımda benim gibi sabırsız çıktı erken geldi 😊 ayrıca Normal planlarken sezeryan oldum. 24 Mayıs'da anne oldum 😊 Olay tam şöyle oldu: Cuma sabah eşimi işe yollarken biranda altıma kaçırmış hissi oldu akıntı zannettim eşim gitti kahvaltımı ettim baktım yine oldu. Doğum yapan bi arkadaşım vardı onu aradım suyundur doktora haber ver dedi tevafuken randevum vardı hemen gel dedi. Bi güzel kahvaltımı ettim çamaşır attım yıkandı serdim çantamız hazırzdeğildi onu hazırladım evimi topladım kayınbabam cumayı kıldı eşime götürdü gittik neyse ntsye girdim sancı yok. Tam nts yatağından kalktım kovadan boşalır gibi suyum boşaldı.doktor odaya aldı alttan muayene etti milim açılma yok. Ordada kalan su boşalıyo ama hayret ettim insandn öyle sumu akarmış Ya Rabbi ne büyüksün dedim. Suni sancı versemde çatın dar imkan yok normal olmaz gel sezeryana alayım dedi. Suniyi beklesek bebek zararda görebilir dedi. Kabul ettim. Ama çok korktum.bianda olunca. Eşimde ağladı. Neyse öylelikle doğum yapmış oldum.minik kızıma kavuşmuş olduk hamdolsun sağlıkla sıhhatle. Şimdi evimizdeyiz hamdolsun çok dua ettim isteyen herkese nasip et Rabbim, hamilelere kolay doğum yapmayı nasip et diye. Böylelikle benim hikayem olmuş oldu 😊