Yok iyilikle yazsak da illa kötü çıkıyoruz zaten 🤷🏻♀️ Geçen aydan da hatırladığım için söylemiştim halbuki kist veya hormon sıkıntısı olabilir mi bi doktora göründünüz mü diye. Bir daha kimseye sormayacağım. Bende zorla evlat sahibi oldum özellikle bebek isteyen arkadaşlara da yazdığım oluyor ama bundan sonra yazmayacağım dün de birine bi doktora görünün dedim aman allahım ne vicdansızlığım kaldı ne pis kalpliliğim