dorukcumm 13 haftalıgız ve bugün mide yanması hissettim ve nerden bakarsanız 7 haftadan sonra falan burnum da sabahları grip olucakmış gibisine burnumu temizlemeden nefes alamıyorum siz de yaşıyomusunuz
UmmAsel Hamdolsun midemle alakali sorun yasamiyorum ama hayatimda hic kanamaysn burnum bu bir kac gundur surekli kaniyor icten icten insaAllah normaldir 💕💕
Handeyldz01 Bende kabızlık, oksijen yetmezliği ara sırada mide yanması var. Gaviscon işe yarıyor canım 😊13+4👼🏻