Eagle564 doktorum seni çok zorlamayacak basit pilates hareketleri yapabilirsin demişti. Ben de her gün 5 squatla başladım, pilates lastiğiyle kollarımı çalıştırıyorum. Bacaklarımı kasıklarımı çok sıkıştırmayacak şekilde kaldırıp indiriyorum. Zıplama-atlama haraketleri yapmıyorum ne olur ne olmaz diye. yürüyüş yapmak çok önemli ve yararlı bir egzersiz tabi.