banada 10. hafta itibariyle erkek erkek dedi doktorum kordon değil dedi kordon bak şurda vs gösterdi hep 17. haftada kız dedi aa erkekmi demişim dedi 😬 şimdi 20+4 21. haftada gidicez bakalım bu sefer ne diyecek detaylıyı bekliyorum kesinlik için inşaallah ozaman kesinleşir 😅