Elcinttk Arkadaşlar neler hissediyorsunuz paylaşmak istedim.sanırım en güzel döneme girdim kendimi hamile gibi hissetmiyorum sizde ne gibi hisler var 😊
Menis21 Elcinttk Bende aynı bende hamile gibi hissetmiyorum hareketlerini de henüz hissetmiyorum bakıyorum bakıyorum ne bi şişlik ne bi sertlik nerede bu çocuk diyorum .
saree Elcinttk 14. Haftadayız şimdiye kadar hiç hamilelik belirtisi yasamadık mide bulantısı bas dönmesi vs 🙏 Bebiş 1 hafta önde gidiyo 😍 Çok şükür bundan sonrada böyle rahat geçer inşallah 🙏
Elcinttk Menis21 Cburc akşamları biraz şişkinlik oluyor sabah hiç birşey yok bende ister istemez sorguluyorum😊 ilk zamanlar kasık ağrılarım kramplarım olurdu şimdi onlarda nadirleşti.haziran 13 te kontrolumuz var ozamana kadar meraktan nasıl dayanıcam bakalım 😀
Cburc Hamile gibi hissetmiyorum bende bazen karnım şişiyor bazen dümdüz tuhaf hafif agrılar oluyo 😂 ultrasonda görmesem içerde bebek var demem 😂
Cburc Elcinttk bizim 14+2 oldu bende iple çekiyorum kontrol zamanlarını bide bacaklarını bağdaş kurmuş cinsiyetini göstermiyor 😂
Elcinttk Cburc hahaha benimkide ters dönmüştü doktorum baya zorladı bacaklarını hareket ettırıyor ama açmıyor bu gittiğimde öğrenmeye çalışıcaz inş
saree Elcinttk Geceleri çıkıyo gündüz iniyo 😂 Ama 10 kilo aldım şimdiye kadar 45 kilo ile basladım suan 55 kiloyum 🤦♀️