Kızlar 33+5 olduk hala isim bulamadım . Siz ne koyacaksınız belli mi isimler ? Bi yardımcı olun . Batın koyacaktım hocaya sorduk Allah’ın ismi olduğu için olmaz dedi başına Abdül koymak gerekiyormuş. Şimdide hiç bi ismi beğenmiyorum bulamıyorum Batın’ı çok benimsemiştim 😔