kbraknt @ozge_yasin_budak aynıymışız bizde 36+3 deyiz 😊 Zaman hiç gecmiycek 38 39 olmuycak dogmuycak gibi geliyo 36 hafta nasıl geçmiş hala bilmiyorum nasıl beklemisim 😊
Mervenur48 nurcakir58 bizde doktorla günü konuşcaz sali günü.bayramdan önce sezeryan yapariz demisti.:)