Merhaba kızlar 30 haftalık hamileğim ama bebeğimin hareketlerini çok nadir hissediyorum doktora gidiyorum nts’ye bağlandığım da çok güzel çıkıyor hareketleri bi sorun gözükmüyor ama ben çok nadir hissediyorum iç karnım büyük olabilirmiş onun için hissetmiyor olabilirmiyim böyle birşey yaşayan var mı ? Bebeğimin cinsiyeti kız o da fark eder mi ?