Bende sonunda cok sukur dogum yaptim kizlar. 38+5 haftaliktim evde bi anda suyum geldi kucuk su balonundan bisi patlamis gibi bir avuc kadar tutamadim sonra doktoruma gittim nst de sancim cikiyordu ama ben hissetmiyordum sonra doktor bi pet verdi bana renkli cubuklar felan vardi icinde iki saat boyunca pet camasirimin icindiydi sonra petu cikardim baktilar ve evet suyun gelmis dediler yarim saat icinde ameliyata aldilar sondami uyanik taktilar inanin cok canim yandi agladim resmen ameliyata indigimde anestesi geldi iki kere nefes alip verdim daha bayilmadim diye korkmaya basliyordum ki bi baktim odamdayim kizim yanimda ameliyattan cikinca dislerim agzim cok titriyordu benim icin cok zordu sezeryan bebegim tersti donmedi ve mecburi oldum . Ayaga kalkmada oturmada cok zorlandim sondayi cikarirken acimaz saniyordum yine ayni aciya yakin bi his duydum . Simdi evimizdeyiz kizimla cok sukur geldi gecti elhamdulillh . 5 gunluguz simdi cok sukur. Allahim herkese kolay dogumlar nasip etsin insallah