Sevgili annelerim anne adaylarım aranızda tetanoz aşısını yaptıran var mı ? Duyduğum ve bildiğim kadarıyla tetanoz aşısı hamileyken iki kere yapılıyor(2doz olarak) biri hamileliğin 16-18. Haftaları gibiydi sanırım. İkinci doz kaçıncı haftalarda bilmiyorum. Sağlık ocağındaki hemşire bana tek doz yapılacağını ikinci doza gerek olmadığını söyledi. Daha önce kendisine böyle söylenen var mı aranızda ? Bu durum beni şüphelendirdi çünkü kendimden başka böyle bi örnek görmedim 😕 yani okulda olmuş olmalısın o yüzden tek doz dedi de okulda aşı olmayan yoktur heralde 🤔 bana yazarsanız çok sevinirim 27. Haftamdayım yaptırmam lazımsa geç kalmak istemiyorum