Nezahatozen sakın sıkma canım normal hepimizden geliyor bebiş doğduğunda ilk o sütü emecek ki bağışıklığı güçlü olsun enfeksiyonlara karşı da koruyacak bebeği göğüs pedi kullanabilirsin kıyafetine leke yapıyorsa o sarı süt çok önemli bebiş için unutma