Kızlar biliyorum cok sacma ama içimi dökmek istedim 31 haftalik hamileyim bebegim 2 saat hareket etmesin hemen aklima kötü şeyler geliyo bazen cok az hareket ederken bazen cok can yakıcı ediyo simdiye kadar hic ayda bir kere gitmedim kontrole haftada birkere bile gittiğim oldu sanırım psikolojim bozuldu gerek burdaki gerek cevremdeki kayıp hikayelerini dinleyince insan acaba diyo ister istemez cidden evlâd kaybetme korkusu bambaska birşeymiş ilk gebeliğim kızım olcak rabbim gönlüme göre verdi hamileligimin ilk 5 ayi cok zor gecti tam yüzdüm yüzdüm kuyruguna geldim derken ya bisey olursa Allah korusun kafayi yerim diye düşünüyorum karşı gelmek değil. Benim gibi olanlar varmi yada ben mi abartiyorum ya .?