bsrsl_2016 canım psikolojik oldugunu sende farketmişsin zaten kolay şeyler yaşamamışsın haklısın ama dua et Allaha sıgın rabbim nasip ettiyse ne yaparsan yap o bebek kucagında olacak annelik duygusu korkuyorsun normal ama fazla strese girme bebek hissediyor ben bebeğimin hareketini eşimle çok kötü tartışmıştm o zaman hissettim üzüldüğümü hissetmiş bebeğim hareketti hissedince çok ağlamıştım bebeklerimizi üzmeyelim