Kızamık geçirdiyseniz bağışıklığınız oluyormuş. Hiç stres yapmayın. Ben öğretmenim sene içinde 2 kere okulda kızamık salgını oldu aynı ortamda bulundum öğrencilerle. Gerçekten çok çabuk bulaşan bi virüsmüş bende bildiğim kadarıyla geçirmedim diye hatırlıyordum. Test yaptırdık meğer varmış bağışıklığım farkında olmadan geçirdim heralde küçükken. 2 doktora sorduk hiç bir sıkıntı yok geçirmemiş olsaydın sıkıntıydı dediler.