Umudumm sadece 4 gün öndeydi. Ama her bebeğin gelişimi farklı tabi. Sağlıklı Salih olsunlar da Allah’ın izniyle büyüyorlar. Belli aralıktaki tüm değerler normal kabul ediliyor benimki de o aralık içinde kalıyor. Maşşallah sizinkine de bence de gayat iyi . Daha çok son aylarda belli olacak .