Slm arkadaslar. Daha dün hamile oldugumu ögrendim ve 15 aylık da bebegim var . Eşim ,ben, bebegim aynı yatakda yatıyorz. Beşiğe bir türlü alısamadı. Ama artık malesef ayırmak zorundayım bunun için güvenli kullanıslı mobilya önerisi olan var mı? Sadece bir iki sene degil genç oldugundada kullanmasını istiyorum.