35ilknur35 kızlar kasık ağrısı dediğiniz ani hareket ettiğinizde, gülünce, hapşırınca, oturup kalkınca aniden giren sancı şeklinde mi? Eğer öyleyse ve kramp uzun sürmeden geçiyorsa buna yuvarlak bağ ağrısı deniliyor. Yani bebeğimiz büyüdüğü için yaşıyoruz bu ağrıyı. Ben genelde hareket ettiğimde, güldüğümde, oturup kalkarken yani bir hareket halindeyken bu kramplar giriyor 1 dakikadan uzun sürmüyor hemen geçiyor. Genelde sağ tarafımda hissediyorum sancıyı. Yani kastettiğiniz bu tarz bi ağrıysa beraberinde kanama vs şikayetiniz yoksa korkmayın normal 😊