Banaz ilk gebeliyim😊
14+3 de bebeyimin karinca gibi kidiklama ve ya kelebek cirpintisi gibi hiss etdim☺O an deyisik bir andi.bir gunde 4 kere boyle hiss etdim sonra kosarak kaynanama anne boyle bisey oldu bebekmi acaba diyrsordum evet cnm bebektir dedi cok sevindik
16 haftam bititiyu gun esimi sabah ise yola salip uzandim ve uzaninca hafif bisey atdi.tekmesiydi oglusumun🙈🙈1 gunde 3 kere boyle yavastan atdi.18 haftam bitdi artik guclenmisti tekmeler net hiss ede biliyordum.21 haftada cok siddetli atardi😊😊😊bi gun bi bakiyim drdim.inanamadim bebeyimin tekmesi gozle goruluyordu atdikca karnim esiyorduya😍😍nasil seviniyordum canim..simdi 27 haftamiz biticek.bebeyim eli kolunu oynatiyor baya😄😄😄oynar hic durmaz.Rabbim butun bebekleri saglikla annelerine kavustursun.cok guzel bi hiss bular.Rabbim butun hamilelere bu hissi yasatsin .amin😍