Kızlar ben kontrollerim için özel hastaneye gidiyorum. Doktorum erkek çok tecrübeli ve ilgili bir doktor. Fakat ben doğuma az bi zaman kala kadın doktora geçmek istiyorum. Çünkü çatı muayenesinden dolayı çekiniyorum. Aynı hastanede kadın doktorla devam etsem olur mu sizce? Kabul eder mi niye değiştirdin falan der mi acaba 🙄çok kararsızım değiştirsem mi değiştirmesem mi... şu an 24+4 haftalığım. Siz olsanız ne yapardınız??