Merhaba annisler.yarin 27 haftamiz biticek
Bu soruyu sizden utanarak spruyorum😞kizlar hamile olmamisdan once gobeyinde tuyler olan kadinlar varmi aranizda?
Ben ilk defa 12 yasimda 6ci sinifi bitirirken adet oldum.ve baya deyistim guzellestim ama bi soru oldu.adet oldugumdan bura kadar karnimda tuylenme basladi kizlari cok oldular hadsiz heryerim tuylendi gobeyim falan😔😔kendimo cok kotu hiss ederdim.ve temizlik de yapmazdim bir gun tokulur doye hep dusundum ama dokulmedi malasef.doktora gitdim doktor hormonlarin deyisiyo dedi dokulucek dedi ama dokulmedi((((karnim hic catlamadi ama bunude soyluyim hamilelikde( dugun gunumde agdaya gitdim ve aldilar.ve o an bu an agdaya gidiyorum😥😥😥beni cok rahatsiz ediyo(hele hamile olunca dahada artdi bu tuyler(gecenlerde birisi almayin yazmis bense aliyorum nasil olucak bilmiyorum😿cok takiyorum kendime(esim bi sorun bilmez insan yani kotu bakmaz oyle seylere.ama kadinim iste ben rahatsoz oluyorum(napsam sizce
Almaya devam etsemmi etmesemmi?benim gibi olanlariniz oldumi acaba?