Selverbusra 7 aylık kızım var ve ikinci çocuğuma hamileyim sezeryanda aynı yerden mi kesiyolar yoksa başka yerden mi ? Ve hangisi daha doğru 🤷🏻♀️
Esenn1 Selverbusra Sezaryen olunca doktorlar en az 2 sene hamile kalmayın diyor. Çünkü dikişler 2 senede kendini anca toparlıyormuş. Aynı yerden mi kesiliyor bilmiyorum keşke biraz daha bekleseydin canım. Allah analı babalı büyütsün 🙏
Nihalcakmak58 Selverbusra benim de cok endiselerim var bu konuyla ilgili bende kizim 9 aylikken hamile kaldim su an 12+3 gunluk hamileyim😥
Aysebkr1258 Selverbusra aynı yerden olamayabilir daha önceden dikiş atılan yer ister istemez inceliyor belki yeni dikişleri tutmayabilir
Deletedmom277 Esenn1 Bunun beklemekle alakası yok kazayla da olabilir sonuçta çünkü 7 aylık bebeği olan bir anne kolay kolay 2.'yi istemez 😊
Esenn1 Deletedmom277 Olabilir kazayla olduysa bişey diyemem tabi ki. Ama korunma diye de birşey var...😊
Hayal_Demir Bunu ben de cok merak ediyorum. Benim 5 sene gecti uzerinden. 35. Haftada eski yaramin acilari basladi. Senin cok tazeymis insallah cok zorlamaz seni
Gamizz Esenn1 Ablam korunurken hamile kalmıştı🙈 bu işler kısmet işi biz yapmıyoruz Rabbim ne zaman isterse o zaman oluyor😊
Deletedmom277 Esenn1 Korunduğu halde hamile kalan da var yani bunun dediklerinizle alakası yok tamamen kader kısmet
Alarasel Selverbusra keşke biraz bekeldeydn korkutmak şstemem ama çok tehlikeli en az iki sene diyo drlar sezeryan yeri ancak iyileşiyo
Elifdikel Selverbusra kendim değil ama ablamın iki sezeryani oldu 3 sene arayla aynı yerden kesmislerdi