Ben 24. Nisansa son adetimi gördüm 28 bittim adetim 31 mayısta olmam adet olmam gerekirken mayısın 20 sinde gebelik testi yaptım pozitif çıktı sonra gidip beta yaptırdım ilk 101 ili saat sonra 128 çıktı haftaya gel dedi hamilesin ddedi ama gebelik belirtilerim çok erken başladı kaç haftalık diye sordum iki demişti Böyle gebelik yasayan varmı?