Meralinan Kızlar merhaba enox kullanıyorum 2 haftadır bugun iki defa burnum kanadı uyuyordum bı anda kanamayla uyandım. Kullananlar kanama normal mi? Sizde oldu mu?
Duuyguum Meralinan benim ilk kullandığım haftalar öyle oldu canım üç dört kere kanadı tansiyon falan baktırdım normal iğneden olabilir hormonlardan da tabi kan basıncı artıyor damarlarda inceliyor haliyle
Serenugur Meralinan ben sizin kullandığınız ilaçtan kullanmadığım halde iki gündür burun kanamam var neyden olduğunu da Bılmıyorum 31+4 haftalk hamileyım 😕😕
ezehra Meralinan ben 34 haftadayım halen daha ara sıra kanıyor. Burnumu falan sildikçe de normalde de. O kan basıncından oluyor doğumdan sonra geçer inşallah
Pinars Meralinan benim de çok sık sanar oldu ama hormonal değişimlerden dolayı burun damarları genişliyormuş normal olduğu söylemiyor yani
Duuyguum Meralinan benimde günde üç defa kanadığı oldu ama uzun sürmedi durdu hemen sen bi dr una sor bence canım tansiyonuna falan da baktır
Meralinan Duuyguum az önce mesaj attım kbbye gıt dedı sadece tansıyona bıle baktır demedı😔 iğneden olabılır mı dedım hayır dedı dırek
Duuyguum Meralinan ben de hiç sormadım canım neden diye senin de geçecektir sıkıntı yapma damarlara basınçtan kaynaklı birşey o herkes yaşıyor ama diyorsan ki kanamaya başladığında durmuyor bence de git bi dr a