Semisko Esrabklmz Bağ-Kur’lu demek iş yeri sahibi demek benim bildiğim alamıyor. Hani eğer şu ücretli izin sayılandan bahsediyorsanız . 32 haftada Doğum iznine ayrılıp parasını alanlar sigortalı çalışanlar diye biliyorum
Esrabklmz Semisko eskiden öyleydi aöa artık bağkurlu yani iş yeri sahibi olanlar da alabiliyor bende bağkurluyum kendi içim ama alabileceğimi söyledi muhasebecim
Semisko Esrabklmz bilmiyordum hatta bi esnaf arkadaşım var şu an gebe o da biz alamıyoruz diye biliyor başvuru falan yapmadı Doğuma 115 günü falan var eminsiniz dimi kızı boşuna yönlendirmeyeyim
Esrabklmz Semisko Emin’im evet muhasebecinin zaten söylemesi gerekiyor bilmiyo mu hamile olduğunu yasa bu internete bile baksa görür zaten alabildiğini
Teonam Semisko evet alabiliyorlar artık değişti , eskiden alamıyorlardı benim de iş yeri sahibim başvurdu alabiliyormuş sordu oda
Misskaynak Semisko bende bağkurluyum benm muhasebecimde alabiliyosn dedi bende çalışamaz raporu aldım bekliyorum doğumu canm
seyma281015 Bende bağkurluyum arkadaşlar. Ne yapıyoruz şimdi sadece 32. Haftada rapor alıyoruz değil mi
Tugba12345 seyma281015 aliyomuşz sanrm doktordan gebelik raporuyla başvurucakmsz bide doktor sna iş göremez raporu vermesi gerkyomus tam bende bilmyrm