Merve42 Sydtrn bol bol su iç ben bu şekilde geçirdim bol su içip lavabo ya gitmen lazım ilaç almadan bu şekilde geçirirsin canm
Ceylan92 Sydtrn kizlar benimde fazla ihtaptan dolayi ihtap kurutucu verdi 6gun icin gunde 2 tane bide 6 tane fitil verdi kasima kiremi verdi ama hic bisi fayda etmiyo 😔 berbat bisi ozelikle tolete ciktinda yakiyo insani maf ediyo
HlyaracGzel Bana da doktorum vagi flora fitil vermişti. Bitkisel bi fitilmiş. Doktoruna danışabilirsin fitili
Melo4809 pazartesi tahlil yaptırmıştım bende de idrar enfeksiyonu çıktı doktor şimdilik ilaca gerek yok bol su ve kişisel temizliğine dikkat etmen lazım dedi inşalĺah geçer canım
Haziranannesii İnşallah hemen geçer ben şuan elimde monurol var bu kaçıncı kullanıșım antibiyotik kullandım fitil kullandım bolca şu içiyorum ama inatla geçmiyor
Rabia88 Haziranannesii çok afedersiniz ama bende kullandım yalnız ishal yaptı sizde böyle bişey oldu mu bana 2 kullanımlık verdi ama öyle olunca diğerini içmedim 😞
Merve42 Sydtrn bi kaç gün sonra sağlık ocağında tekrar testi yaptır ondan sonra ilaç al canm bnce suyu bol içiyorsan
DorukLina Lanet bir durum benimki de tam düşüyor diyoruz. 3 gün sonra değerler yeniden çıkıyor. Arkadaşlar bitkisel ne yapıyorsunuz? Su dışında 🙁