hemen doktora gitmelisin ishal doğum ağrılarını tetikliyor ve daha haftan erken ve sıvı kaybından dolayı bebeğinin suyundanda gidebiliyor. ben geçen hafta oldum 1 gün baktım midem bozuk gecesi çok kötü oldum çok sıklaştı dediğin gibi su içsem tuvaletteydim sabahına doktora gittim hemen bebeğimin suyu fazlaydı normale göre ona rağmen azalma olmuş doktor hemen serumla durdurdu