Ebruinall 39+6yiz ama bir turlu sanci agri vs brsey yok daha ne kadar bekleyecegiz ahh ahhh anneler bebekleriniz kac gr bu haftada dogum kanalina girdi mi acaba
Ytugcek Ebruinall bende de öyleydi, doktora bu kendi kendine gelmeyecek heralde diyordum. Ne bi sancı ne de ağrı vardı.39+6 da gece 23.30 da hafif hafif başladı ağrı 40+0 da doğdu:)
Pnardadas Ebruinall benim 39+6 dört gün önce 3.200 gramdi bebisim daha inmemiş sanırım çünkü karnım hala dik ağrı sizi sancı yok hazırana kadar suni sancı dedi doktor
Crnm Benımde 38+4 hafıf hafıf sancılar oluyor gecıyor sonra son gun 5 hazıran benım ama ondan önce gelsın ıstıyorum haftamızı tamamlamıs oluyoruz cunku eger gelmezse 41 haftaya kadar bekleyıp duruma göre sunı sancı verılıyormus 🥴
Ytugcek Pnardadas yazmadim, ama en kısa zamanda yazmayı istiyorum, bende kızımı beklerken bütün hikayeleri okuyordum, şimdi sıra bize geldi :)