Son5665 ben 20 haftalik hamileyim 17den beri hissediyorum bazen günde 10 15 bazen de daha az oluyor. Dr a söyledi daha küçük diye bazen hissetmezsin büyüdükçe daha çok hissedersin ama 8. Aydan sonrada az hissedersin dedi çünkü yeri daraliyormus. Sen kaç haftaliksin , bebeğin sağlıklıysa korkumdan birşey yok diye umuyorum canim