Sdyrn Kızlar iki üç dakikaya bir ıkınma hissi geliyor ama zor dayanıyorum sanki kafası çıkacak gibi orda baskı oluyor nefesim kesiliyor 39+3 üz bu arada suyum da gelmedi ıkınma hissi gelince çok kasılıyor sertleşiyor karnım
Pnardadas Sdyrn Ayyy maşallah gözünüz aydın böylesi doğum başıma inşallah ben çok bunaldim artık gelmiyor bebeğim 😒
Sdyrn O ıkınma hissi sancıymış direkt 3 dakikayla başladı iki saat sonra hastaneye geldim 9cm dediler şok oldum bir saat olmadan da doğdu şükür hiç böyle beklemiyordum
Zmrtbdk Sdyrn ay 😂😂 şok oldum.Öyle mi böyle mi acaba diye düşünürken birden doğurdum deyince.Maşallah Allah hepimize böyle doğumlar nasip etsin.🙏🏻😁Sağlıkla büyütün inşallah.🌷
Betulkargin37 Ay çol güzel ya maşallah. Darısı bana inşallah öyle hemencecik doğururum inşallah bende 39+2 yim. Naptın 9 santim açılması için özel birşey yaptın mı?
Sdyrn Betulkargin37 bir buçuk ay önce 34 haftadayken nişanım gelmişti 3 cm açıklıkla erken Doğum riskim vardı ilaçlarla durduruldu geçen hafta en son yine 3 cm di özel birşey yapmadım Meryem Ana Otu suda bekliyordu bir aydır onun faydası oldu bence
Sdyrn Pnardadas bende 34. Haftadan beri bekliyordum hiç belirti yokken anında oldu sadece ıkınma hissiyle uyandım sabah arkadan sancılar başladı
Meryem2200 Sdyrn canim oncelikle hayirli olsun 🌸 meryem ana otuna dua falan okuyup mu suya koydun bilgi verirsen cok sevinirim🙏🏻