Belinayece Merhaba kızlar.. Şuan 7+2 haftalık hamileyim. Alerjik nezlem var. Doktor ilacı yasakladı ve en az üç ay kullanmamam gerektiğini soyledi. Özellikle bu zamanlarda çok zorlanıyorum. Bana alerjik nezlemi hafifletecek bir oneriniz var mıdır ?
Aslihan_kaya Belinayece canım bende alerjik astım hastasıyım ilacı kullanmazsam faranjit oluyordu. 8.haftada ilacı kestik 13.haftada doktorum sabahları tuzlu suyla dolu bir burun ilacı yazdı ve okyanus spreyi şuan. 21+6yım deodarantı vs kestiridm çevremde dışarı çıkarken da çok yürüceksem maske takıyorum burnunu sürekli temizle ihmal etme
Oglumabioluyor60 Belinayece ah ah bnde hep var. Lanet bişy. Kac gundur kotuyum acıllık oldum hapşur hapşur içim den kızım cıkıcak😂. 21/5 olduk bızde. Gecse barii bu aylar
Deletedmom0041 Belinayece Alerjik astım hastasıyım ben. Kış aylarını ilaçsız havasız atlattım. Bazı gebeliklerde bu tip hastalıklar geçiyor diye okumuştum bir çok makalede. Geçecek diye umut ederken polenlerle başladı şikayetlerim acillik oldum şuan sadece hava kullanabiliyorum. 29 haftalığım. Arada rinobek burun damlası alıyorum. Ama en etkili çözüm burun temizliği şu bir burundan tuzlu karbonatlı su verip diğer burundan çıkışı sağlayan aparatlar var ondan alıp haftada bir kaç kez deneyin. Ama çok zorlamadan kulak zarın baskı yapabilir. Geçmiş olsun
Burcuveburcum Belinayece geçmiş olsun bende de alerjik rinit var sanırım ilk 3 ay diye doktorun önermedi ben 25 haftalığım iki aldır düzenli kullanıyorum kullanmazsam nefes alamıyorum doktorum bi sakınca görmedi ama sana önerim serumfizyolojik al burnuna sık temizle sık sık iyi geliyor
Belinayece Deletedmom0041 Damlayi doktor öneriyor mu canım burun temizliği yapıyoruz ama hala değişen bişey yok :(
Deletedmom0041 Belinayece Göğüs uzmanı verdi damlayı. Kadın doğum doktoruma sordum kullanabilirsin dedi. Çok zorda kalınca kullandım. Çay içmiyorum ben bitki çayı da yasak olunca boğaz ve burun kuruluğu zor oldu benim için.
Belinayece Deletedmom0041 Bende deneyeyim diycem de üç ay yasakladı doktor küçük olduğumuz için üç aydan sonra deneyeceğim teşekkür ederim canım
Deletedmom0041 Belinayece Benim ilk aylarım kışa denk gelince alerji konusunda rahattım ama gripten Çok çektim. 3 aydan sonra şikayetler devam ederse doktora sorarak kullanırsınız. Tekrar geçmiş olsun