PnrGg canım bende 5 aylık hamileyken oldu ayağımda. Doktor ilk ilaç vermedi, doğal herşeyi denedim diyebilirim ama geçmedi. Hamilelikte geçirilen bu tarz şeyler çok inatçı oluyor galiba. Vücut direnci düşüyor. En son cildiyeye gittim dayanamadım. Rif diye batikon tarzı bi ilaç verdi ve gerçekten çok iyi geldi. Kadın doğumcuma sorarak kullandım. O ilaç geçirdi ayağımdaki mantarı. Bence sende vakit kaybetmeden cildiyeciye git. Eziyet çünkü