Bende doğum yaptım . 35-6 da doğurdum. Acil olarak alındım ameliyata. Haraketleri azalmıştı dr a söyledim biraz takip et dedi. Hıçkırık tuttu bebeği bende dr aradım hıçkırıyor dedim, o haraket sayılmaz dedi. Gel Hastaneye dedi ve gittik nst ye bağlandım. Aslında orada atışlar normaldi fakat kasık ağrım çoktu riske atmadı hemen sezeryana aldı. Ve allaha şok şükür ki iyi ki almış kordon 3 tur boğazına dolanmış kızımıb. Bin şükür şu an iyiyiz dün çıktık hastaneden. 2740 kg dogdu ama dün cıkarken 2500 olduk. Şu an sarılık başlangıcı var yarın kontrol var. Sormak istedikleriniz varsa yazarım. Rabbim herkesin evlatlarını sağ salim kucaklarına almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻