Rusen123 Merhaba , 4+6 hamileyim ve bu gece mideme kus kacmis gibi hissediyorum .. oradaki nabzim deli gibi atiyo bu normal midir ?
Weewe Rusen123 damar atıyor orada. Hamile olmayanlarda da olan bir şey. İlk gebelikse Bebek 16. Hafta civarı hissedilirmiş en erken.
[silindi] Rusen123 diger açtığın konuda gebe degilsin burda gebesin aklım karıştı başkası için açtıysan bu konuyu keske başta belirtseydin simdi diger açtığın konuyu boşu bosuna okuduğumu düşünüyorum bunu sen hissettirdin bundan sonra daha açıklayıcı olursan daha iyi anlaşırız şüpheye yer kalmaz canım
Rusen123 Weewe canim biliyorum onun nabiz oldugunu .. bunun bebek olmadigini da .. ama bu kadar hizli olmasi normal midir ?
MerveNural Rusen123 su icip sonra mi ogrendin hamile oldgunu diger postta ne sacmaladin o zmn burda hamilesin?