Reallove Merve42 ben haftada bir yemeye çalışıyorum olmazsa en kötü 2 hafta da bi kez kesin yiyorum canım peki çorbasıni içemez misin çorba da güzel oluyor
Merve42 Reallove evde pişse bile duramıyorum ben canm içemem çorbasını da hapı bile başta tiksinerek içtim zorla alıştım
Reallove Merve42 ozmn bu şekil devam.ediceksin çok da zorlamaya gerek yok alternatif var en azından miden kabul etmiyorsa napsan etmicek sonuçta
ZeynepKara Pinaryyim devit3 d vitamini eksikliğinde veriliyo zaten benim değerim 8 çıkmıştı o yüzden kullanıyorum senin kan değerin normalse ondan vermemiştir 😌
OzlEmrah Pinaryyim Bende balık hapı kullanıyorum krill oil ve decavit ve D vitamini yani bir sürü vitamin bunun ne gibi zararı olur ki yediklerimizden yeterli vitamin alamıyoruz zaten. Bunların hepsini bana doktorum verdi. Bebeklerim ikiz ben yeterli olmadığını bile düşünüyorum. Ekstra gittiğim de kalsiyuma ihtiyacım olup olmadığımı soracağım çünkü diş etlerim şişti bazıları çekildi ve sürekli kanıyor. Yani sanırım benim çok ihtiyacım var 😂😂😂🙈🙈🐣🐣 Bu arada 17 haftalığız biz 🙏🙏
Merve42 Reallove aynen canm bu şekilde düzeni kurdum doktorda bebek gayet iyi değerler iyi dedi içim rahat o yüzden
HlyaracGzel Pinaryyim Zaten size galiba decaviti sağlık ocağı verdi, muayenenize kadar kullanmayın gittiğinizde doktorunuza sormanız daha sağlıklı olur. Uygun görürse kullanırsınız 😊
YaSeEeeee Kızlarrrrr bende decavit kullanıyorum, bugün 1 sabah 1 akşam içtim yani akşam ki yanlış oldu aslında kan ilacı içmem gerekiyordu yani 1 günde 2 vitamin içmiş oldum 😣 birşey olurmu sizce ? 14 haftalık hamileyim 💕
Ayselcnt Balık yağı kullanınca decaviti kullanma dedi doktorum.. doktorunuz daha. sağlıklı bilgi verecektir..