Selamm melek anneler ve anne adayları 😍 ben bir konuda sizlere danışmak istedim yine..
Bugün aşırı karın ve gaz sancısından dolayı acile gittim. Normalde 9.haftadayım ama muayene de doktor hayır tam bugün 10 haftalık olmuşsunuz bile dedi 😍 Herşey iyi çok şükür ama verdiği ultrason fotoğrafında kese kalp şeklinde. Pazartesi günü kendi kontrolüm vardı o fotoğrafta kese ince uzun fasulye şeklindeydi yani. Bu konuda bilgisi olan var mı? Kese kalp seklinde olunca erken doğum riski falan oluyor mu?