Rusen123 ben adet olacagim gun test yaptim. Birkac damla idrar yapmak benim icin yeterliydi o yuzden 1bardak su ictim. Hemen de tuvalete gittim zaten. Normalde suphelenmezdim hic dusunmuyorduk cunku daha cocuk ama adet olmadan 2gun once hafif pembemsi bi kan lekesi geldi bi daha da olmadi. Ondan suphelenip test yapmistim.