37.inci haftama girdim bugun normalde 19 subat dogum.tarihi.almistim sezeryan icin pazartesi koontrole. Geldik doktor suyun cogalms sali.alalim dedi.ve bugun spinal.sezeryanla dogum.yaptim.kizlar lama falan yaptirmadilar 12 den snra bisey yeme.demisti yemedim zaten belden uyusturdukdan sonrada sontayi.taktilar.hissetmedim igneden 5 dkka snra uyustum 15 dkka.snra dktorlar geldi falan hazrlik derken bebegim.dogmus gostermeden aldilar hemen babasida gitti yanimdan yarim.saat snrada benn.ckktim dunyanin en guzel.duygusuymus yasamadan bilemiyomussun ama solunum sikintiisi var.kizlar.kuveze aldilar lutfen dua.edinn yarin benimle. Birlikte.ciksin oglum.evimize gidelim.lutfn dua edi n onu.birakip.gtmek.istemiyorum 😓😓😣😔😔