Cisel Kizlar doktor gecen hafta muaynede suyumun fazla oldugunu soyledi. Bu bir sorun teskil edermi? Yasayan var mi bu durumu?
Mrvkrc Cisel annem butun hamileliklerinde yasadi bunu su ikizi derler. 4 gebeligindede yasamis hepsini normal dogum yapms bi sorun olmams. Doktor sekerden suphelenmis sekerde cikmamis. Sorun olmadi yani korkma.
Mrvkrc Cisel sıkma caninini sadece karnin fazla iri olur o kadar. Şayet annem bulasik bile yikiyamiyodu gobeginden kollari musluga yetismiyodu😁
Mrvkrc Cisel yok canim korkma kendini cok yorma kafanida yorma benim anne 42 yasinda dogurdu 4.cuyu 1 bucuk yil once 40 haftasi bitmisti dogurdu sadece karni iriydi ve dogumda cok fazla suyu geldi o kadr. Sakın bunlari dusunup canını sıkma