Arkadaşlar merhaba ben 12+4 haftalık gebeyim gebeliğimde hiç mide bulantısı ve halsizlik yaşamamıştım bu zamana kadar dün öğlen bu belirtiler oldu normaldir diye düşünüp geçmesini bekledim fakat arttı hastahaneye geldiğimizde kanda yüksek enfeksiyon olduğunu öğrendim. Dünden beri hastahaneye yatırdılar sürekli serum ve ilaç alıyorum ve bikaç gün daha da sürecekmiş, bu gibi durumlar düşük tehdidi yapabilirmiş. Aynı durumu yaşayan arkadaşlar da hafife almayıp hemen test yaptırsınlar diye uyarmak istedim. Biz iyiyiz 💙 gözlem altındayız 🤰