Evet doğuranlar kervanına bende katıldım, 40+6 nın gecesiydi yani 41 olmuştuk bi gün sonra suni sancı alacaktım ki, gece tam uykuya dalmıştım altımı kaçırdım hissi geldi fırladım yataktan suyum gelmişti, aşırı kaygan şeffaf bi akıntıydı hemen hastane gittik, şansıma doktorum nöbetçiymiş muayene etti 3-4 cm açıklığım vardı hafif karın ağrım vardı gaz sancısı ve adet sancısı karışımı bişeydi, yatışım yapıldı odama gittim, sancılar geldikçe çömelip ıkındım sadece başka bişey yapmaya fırsatım olmadan tekrar muayene için doğumhaneye alındım, doktorum nöbeti bitmeden beni kendisi doğurtmak istiyordu, ebe biraz ilgilendi benimle perine masajı muhabbet derken 9cm oldu, o zamana kadar herşey çekiliyordu zorlanmadım ama sonra ilerleme çok zor ve geç oldu 2 saate yakın 10 cm ulaşmayı bekledim, ıkınmak ve sancıları karşılamak biraz yormuştu sonra doktorum geldi 10 dk sonra bitiyor dedi dediği gibi oldu 10 dk sonra tam açılmıştı ve bebeğimi karşılamak için herkes kolları sıvamıştı tam 8.20 doğdu bebeğim karnım da ki koca ağırlık bi anda bacak aramdan ılık ılık aktı gitti, kolay olmadı ama olmcak gibi de değil biraz dişleri sıkcaz sadece Rabbim herkese hayırlı doğumlar versin, önemli olan sonrası bakalım bizi şimdi neler bekliyor ☺️