25agustos boyumu kilomu söyleyince onlar yönlendiriyor kumaşı iyi güzel bildiğin tül elbise ama içini gösteriyor içine ayriyetten astar eteklerden Alman lazım benim vardı almadım gayet güzel de oldu elbise dışardan almaya kalksan 400 500 liradan aşağıya elbise yok 1 saatlik bir şey için gerek yok o kadar bir de günlük de kullanılabilir bu elbise