Gkhnm97 kesinlikle farkettim canım bende de o yumurtlama akıntısı olmuyordu 3. Ve 4. Kutu da oldu 3. de denk gelmedi demekki 4. Kutuda gebe kalmıştım hayatımdan şekeri(çikolata tatlı vb) ve paketli gıdayı da çıkarmıştım. Sağlıklı beslenme de önemli hareket etmekte önemli meyve ye tatlı çikolata yerine